<…>
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI
5. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. Turėti ne žemesnį, kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
5.2. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų rengimą ir įforminimą, archyvų įstatymu, darbo santykius reglamentuojančius teisės aktais.
5.3. Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
5.4. Laikytis specialisto kompetencijos sritį reglamentuojančių norminių aktų, Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos darbo tvarkos taisyklių, Skyriaus nuostatų ir savo užimamos pareigybės aprašymo.
5.5. Mokėti planuoti ir organizuoti savo veiklą.
5.6. Išmanyti raštvedybos reikalavimus, turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių, mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO SPECIALISTO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis specialistas vykdo šias funkcijas:
6.1. Dirba su Savivaldybės administracijos dokumentų valdymo sistema.
6.2. Registruoja Skyriaus veiklos klausimais pasirašytus įsakymus ir raštus skaitmeniniame registre pagal patvirtintą dokumentacijos planą.
6.3. Rengia siunčiamų dokumentų, bylose saugomų dokumentų, jeigu reikia, jų rengimo medžiagos, kopijas, išrašus, nuorašus, tvirtina kopijų, išrašų ir nuorašų tikrumą.
6.4. Vykdo korespondencijos siuntimą naudodamasis paprastojo pašto ir (ar) pasiuntinių paslaugomis, elektroninių pranešimų ir elektroninių dokumentų pristatymo fiziniams ir juridiniams asmenims pašto tinklo informacinių sistemų elektroninio pristatymo paslaugomis.
6.5. Priima gyventojus ir išduoda pažymas apie gaunamą socialinę paramą.
6.6. Priima ir teikia asmenims informaciją telefonu. Informuoja Skyriaus vedėją ar pagal kompetenciją specialistus apie gautus pranešimus.
6.7. Praneša Skyriaus specialistams, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų vadovams apie rengiamus susitikimus, posėdžius, pasitarimus.
6.8. Skyriaus vedėjo pavedimu rengia susijusių su tiesioginiu darbu dokumentų, raštų projektus.
6.9. Užtikrina informacijos ir dokumentų, kuriais disponuoja ir/ar kurie yra darbo vietoje, saugumą.
6.10. Pildo Skyriaus dokumentacijos planą.
6.11. Tvarko, prižiūri ir tikslina su pareigomis susijusios informacijos duomenų bazes ir Žinynus.
6.12. Dirba su socialinių išmokų apskaitos informacinės sistemos PARAMA.
6.13. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą, į apskaitą įtraukia bylas.
6.14.Tvarko nuolat ir ilgai saugomų dokumentų, o taip pat dokumentų, kurių saugojimo terminas nėra pasibaigęs, apskaitą ir nustatytais terminais teikia informaciją.
6.15. Kontroliuoja saugomų dokumentų būklę, rūpinasi saugyklos patalpose dokumentų saugojimui tinkamomis sąlygomis.
6.16. Teikia savo veiklos metinę ataskaitą Skyriaus vedėjui.
6.17. Vykdo ir kitus, vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus Skyriaus kompetencijos klausimais.
<…>