<…>
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI
5. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti specialiuosius reikalavimus:
5.1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu.
5.2. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius išmokas vaikams, piniginę socialinę paramą, socialinių pašalpų ir kompensacijų skyrimą ir mokėjimą.
5.3. Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
5.4. Laikytis specialisto kompetencijos sritį reglamentuojančių norminių aktų, Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos darbo tvarkos taisyklių, Skyriaus nuostatų ir savo užimamos pareigybės aprašymo.
5.5. Mokėti planuoti ir organizuoti savo veiklą.
5.6. Išmanyti raštvedybos reikalavimus, turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių, mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO SPECIALISTO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis specialistas vykdo šias funkcijas:
6.1.Priima gyventojus ir teikia informaciją visais socialinės paramos, piniginės socialinės paramos, išmokų vaikams ir socialinės paramos mokiniams klausimais.
6.2. Priima, registruoja ir nagrinėja gyventojų prašymus, išduoda dokumentų priėmimo informacinį lapelį.
6.3. Formuoja socialinės paramos gavėjo bylą: surenka reikalingus dokumentus, spausdina išrašus, pažymas, tvirtina savo parašu iš socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS) ir socialinių išmokų apskaitos informacinės sistemos PARAMA.
6.4. Vykdo visų rūšių socialinių pašalpų ir išmokų, kompensacijų skaičiavimą.
6.5. Įgyvendina Europos Sąjungos Materialinio nepritekliaus mažinimo programą, priima gyventojų prašymus ir išduoda socialines korteles.
6.6. Tikrina bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens gyvenimo sąlygas, turimą turtą ir užimtumą, surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, renka informaciją, reikalingą piniginės socialinės paramos veiksmingumui įvertinti.
6.7. Konsultuoja seniūnijose dirbančius Skyriaus darbuotojus visais socialinių išmokų klausimais.
6.8. Rengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, Skyriaus vedėjo įsakymų projektus, informacinius raštus, pranešimus ir atsakymus į gaunamus raštus, renka duomenis priskirtos kompetencijos klausimais.
6.9. Rengia darbo ataskaitas pagal nustatytą kompetenciją.
6.10. Teikia siūlymus Skyriaus vedėjui, susijusius su tiesioginių pareigų vykdymu ir Skyriaus veikla.
6.11. Pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus teikia paramos gavėjų asmens bylas darbuotojui, atsakingam už bylų perdavimą į archyvą.
6.12. Vykdo ir kitus ne nuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus Skyriaus nuostatuose numatytoms funkcijoms įgyvendinti.
<…>