<…>
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI
5. Vyresnysis specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. Turėti ne žemesnį, kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
5.2. Būti susipažinęs, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų rengimą ir įforminimą, socialinės paramos teikimą.
5.3. Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
5.4. Laikytis specialisto kompetencijos sritį reglamentuojančių norminių aktų, Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos darbo tvarkos taisyklių, Skyriaus nuostatų ir savo užimamos pareigybės aprašymo.
5.5. Mokėti planuoti ir organizuoti savo veiklą.
5.6. Išmanyti raštvedybos reikalavimus, turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių, mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VYRESNIOJO SPECIALISTO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis vyresnysis specialistas vykdo šias funkcijas:
6.1. Kokybiškai ir greitai tvarko gautų dokumentų - pavedimų registravimą, laiku juos perduoda Vykdytojams.
6.2. Priima ir perduoda elektroninėmis ryšio priemonėmis gautą informaciją.
6.3. Vykdo raštų kontrolę.
6.4. Teisingai įformina dokumentus, išsaugo juos duomenų bazėse bei elektroninėse laikmenose, išsiunčia elektroniniu elektroninėmis ryšio priemonėmis.
6.5. Registruoja socialines paramos skyriaus vedėjo pasirašytus raštus, įsakymus ir siunčiamą korespondenciją.
6.6. Priima gyventojus ir jų prašymus pažymoms apie gaunamą socialinę paramą išduoti.
6.7. Daro dokumentų, raštų kopijas.
6.8. Dirba su dokumentų valdymo sistema pagal suteiktus įgaliojimus ir Skyriaus vedėjo pavedimus;
6.9. Priima ir teikia informaciją telefonu. Kviečia į rengiamus pasitarimus, susitikimus.
6.10. Protokoluoja Mažeikių rajono savivaldybės vaiko gerovės komisijos ir Mažeikių rajono savivaldybės Šeimos komisijos ir tarpinstitucinio bendradarbiavimo komisijos (toliau - Komisijos) posėdžius:
6.10.1. tvarko Komisijų dokumentus;
6.10.2. rengia Komisijų darbotvarkę;
6.10.3. suderinęs su Komisijų pirmininkais, informuoja Komisijų narius apie posėdžio vietą ir laiką, kviečia į posėdį kitus posėdžio dalyvius. Komisijų nariams pateikia posėdžio darbotvarkę;
6.10.4. suderinęs su Komisijų pirmininkais teikia pareiškėjams atsakymus. Supažindina suinteresuotus asmenis su Komisijų priimtais sprendimais, prireikus pateikia kopijas, nuorašus ar išrašus.
6.10.5. vykdo kitus, ne nuolatinio pobūdžio Komisijų pirmininkų pavedimus.
6.11. Lanko piniginę socialinę paramą gaunančius asmenis namuose, atlieka gyvenimo sąlygų, turimo turto ir užimtumo tikrinimą.
6.12. Pildo gyvenimo sąlygų, turimo turto ir užimtumo tikrinimo aktus, užpildytus grąžina specialistui;
6.13. Rengia skyriaus vedėjo įsakymų projektus, informacinius raštus, pranešimus ir atsakymus į gaunamus raštus, priskirtos kompetencijos klausimais.
6.14. Rengia darbo ataskaitas pagal nustatytą kompetenciją.
6.15. Teikia siūlymus Skyriaus vedėjui, susijusius su tiesioginių pareigų vykdymu ir Skyriaus veikla.
6.16. Pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus teikia paramos gavėjų asmens bylas darbuotojui, atsakingam už bylų perdavimą į archyvą.
6.17. Vykdo ir kitus ne nuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus Skyriaus nuostatuose numatytoms funkcijoms įgyvendinti.
<…>