<…>

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI

5. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. Turėti ne žemesnį, kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

5.2. Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais poįstatyminiais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens su negalia teisių apsaugos pagrindus, socialinių paslaugų teikimą, asmens su negalia socialinę integraciją, socialinių išmokų skyrimą, socialinės reabilitacijos paslaugų asmenims su negalia teikimą, darbo santykius, asmens duomenų teisinę apsaugą.

5.3. Savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informacija ir rengti išvadas.

5.4. Išmanyti tarnybinio etiketo ir dalykinio bendravimo reikalavimus.

5.5. Išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles, mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu („MS Word“, „Excel“, „Outlook“, „Internet Explorer“).

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO SPECIALISTO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis vyriausiasis specialistas vykdo tokias funkcijas:

6.1. Priima gyventojų prašymus dėl socialinių paslaugų teikimo Savivaldybės teritorijoje.

6.2. Rengia ir priima sprendimus dėl socialinių paslaugų skyrimo, formuoja socialinių paslaugų gavėjų bylas.

6.3. Vertina asmenų galimybes mokėti už socialines paslaugas.

6.4. Organizuoja paslaugas, laikino apnakvindinimo ir apgyvendinimo paslaugas nakvynės namuose.

6.5. Organizuoja paslaugas, akredituotai vaikų dienos socialinei priežiūrai teikti.

6.6. Organizuoja laikino atokvėpio paslaugos teikimą.

6.7.Rengia sutartis (papildomus susitarimus) dėl socialinės globos paslaugų teikimo bei finansavimo.

6.8. Veda asmenų, pageidaujančių gauti socialines paslaugas, apskaitą.

6.9. Rengia rajono savivaldybės tarybos sprendimų, administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo įsakymų projektus, finansavimo sutartis, informacinius raštus, pranešimus ir atsakymus į gaunamus raštus, paskirtos kompetencijos klausimais.

6.10. Tvarko duomenis socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS) ir socialinių išmokų apskaitos informacinėje sistemoje PARAMA.

6.11. Pagal poreikį lankosi socialinių paslaugų gavėjų namuose.

6.12. Dalyvauja socialinių įstaigų organizuojamuose renginiuose.

6.13. Dalyvauja sudaromų komisijų darbo grupių veikloje.

6.14. Rengia darbo ataskaitas pagal nustatytą kompetenciją.

6.15. Teikia siūlymus Skyriaus vedėjui, susijusius su tiesioginių pareigų vykdymu ir Skyriaus veikla.

6.16. Pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus teikia paramos gavėjų asmens  bylas darbuotojui, atsakingam už bylų perdavimą į archyvą.

6.17. Vykdo ir kitus ne nuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus Skyriaus nuostatuose numatytoms funkcijoms įgyvendinti.   

<…>