<…>

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI

5. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti specialiuosius reikalavimus:

5.1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį  universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu;        

5.2. Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais poįstatyminiais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų valdymą, skyrimą ir teikimą, asmens su negalia teisių apsaugos pagrindus, socialinių išmokų skyrimą, darbo santykius, asmens duomenų teisinę apsaugą.

5.3.    Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.

5.4.    Laikytis specialisto kompetencijos sritį reglamentuojančių norminių aktų, Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos darbo tvarkos taisyklių, Skyriaus nuostatų ir savo užimamos pareigybės aprašymo.

5.5.    Mokėti  planuoti ir organizuoti  savo veiklą.

5.6.    Išmanyti raštvedybos reikalavimus, turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių, mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO SPECIALISTO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis specialistas vykdo šias funkcijas:

6.1. Koordinuoja socialinių paslaugų teikimą savivaldybės gyventojams.

6.2. Koordinuoja Bendruomeninių šeimos namų vykdomas veiklas.

6.3. Priima gyventojų prašymus dėl socialinių paslaugų teikimo Savivaldybės teritorijoje.

6.4. Rengia ir priima sprendimus dėl socialinių paslaugų skyrimo, formuoja socialinių paslaugų gavėjų bylas.

6.5. Vertina asmenų galimybes mokėti už socialines paslaugas.

6.6. Organizuoja paslaugas, teikiamas sunkumų patiriančioms šeimoms.

6.7. Rengia sutartis (papildomus susitarimus) dėl socialinės globos paslaugų teikimo bei finansavimo.

6.8. Veda asmenų, pageidaujančių gauti socialines paslaugas, apskaitą.

6.9. Rengia rajono savivaldybės tarybos sprendimų, administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo įsakymų projektus, finansavimo sutartis, informacinius raštus, pranešimus ir atsakymus į gaunamus raštus, paskirtos kompetencijos klausimais.

6.10. Tvarko duomenis socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS)  ir socialinių išmokų apskaitos informacinėje sistemoje PARAMA.

6.11. Pagal poreikį lankosi socialinių paslaugų gavėjų namuose.

6.12. Dalyvauja socialinių įstaigų organizuojamuose renginiuose.

6.13. Dalyvauja sudaromų komisijų darbo grupių veikloje.

6.14. Rengia darbo ataskaitas pagal nustatytą kompetenciją.

6.15. Teikia siūlymus Skyriaus vedėjui, susijusius su tiesioginių pareigų vykdymu ir Skyriaus veikla.

6.16. Pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus teikia paramos gavėjų asmens  bylas darbuotojui, atsakingam už bylų perdavimą į archyvą.

6.17. Vykdo ir kitus ne nuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus Skyriaus nuostatuose numatytoms funkcijoms įgyvendinti.   

<…>