<…>
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą, įgytą buhalterio arba finansininko profesinę kvalifikaciją;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykių reguliavimą ir buhalterinę apskaitą;
5.3. turėti ne mažesnę nei vienerių metų darbo patirtį biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos srityje;
5.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
5.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti raštvedybos taisykles;
5.6. mokėti kaupti, analizuoti, apibendrinti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. pagal savo kompetenciją siekia, kad būtų užtikrintas Savivaldybės tarybos sprendimų, Administracijos direktoriaus, Židikų ir Sedos seniūnijų (toliau – Seniūnija) seniūnų įsakymų įgyvendinimas;
6.2. pagal kompetenciją teikia informaciją atsakingiems specialistams, reikalingą Savivaldybės tarybos sprendimų, Administracijos direktoriaus ir Seniūnijos seniūnų įsakymų projektams rengti;
6.3. pagal kompetenciją planuoja lėšų poreikį Seniūnijos ir Savivaldybės administracijos vykdomoms programoms pagal detaliausius požymius;
6.4. pagal kompetenciją apskaitos informacinėje sistemoje registruoja patvirtintas Seniūnijos ir Savivaldybės administracijos programų sąmatas su priedais;
6.5. pagal kompetenciją apskaitos informacinėje sistemoje tikslina Seniūnijos ir Savivaldybės administracijos programų sąmatas, sudaro pažymas – pranešimus apie biudžeto asignavimų pakeitimus
6.6. tvarko Seniūnijos apskaitą, rinkliavų, nuomos mokesčio ir kitų pajamų apskaitą.
6.7. apskaitos informacinėje sistemoje pagal detaliausius požymius:
6.7.1. suveda ūkines operacijas (gaunamus, siunčiamus dokumentus, mokėjimo pavedimus, avansines apyskaitas ir kt.);
6.7.2. išrašo sąskaitas faktūras už komunalines paslaugas, ryšius ir kt. pagal sudarytas sutartis, kontroliuoja jų atsiskaitymą pagal sutartyje numatytas atsiskaitymo sąlygas;
6.7.3. registruoja iš debitorių gautas lėšas pagal Administracijos išrašytas sąskaitas faktūras patirtoms išlaidoms kompensuoti;
6.7.4. formuoja ir teikia finansuojančiai institucijai paraiškas lėšoms gauti;
6.7.5. rengia mokėjimo nurodymus bankams;
6.7.6. registruoja ir kontroliuoja išankstinius apmokėjimus;
6.7.7. pildo ilgalaikio ir biologinio turto apskaitos korteles;
6.7.8. skaičiuoja ilgalaikio turto nusidėvėjimą ir amortizaciją;
6.7.9. perkelia suformuotus dokumentus į bendrąjį žurnalą;
6.7.10. formuoja apskaitos registrus, sutikrina apskaitos duomenis;
6.7.11. formuoja ir sutikrina asignavimų ir kasinių išlaidų knygą;
6.7.12. sudaro ir sutikrina Seniūnijos biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinį ir teikia jį Skyriaus vedėjui;
6.7.13. sudaro ir sutikrina Seniūnijos finansinių ataskaitų rinkinio projektą ir teikia jį Skyriaus vedėjo pavaduotojai;
6.7.14. kontroliuoja biudžeto išlaidų sąmatų vykdymą ir esant būtinybei ruošia dokumentus programų sąmatoms patikslinti;
6.7.15. sutikrina mokėtinų ir gautinų sumų likučius;
6.7.16. pagal kompetenciją rengia gautinų ir mokėtinų sumų suderinimo aktus;
6.7.17. formuoja ir sutikrina pažymą dėl finansavimo sumų, informaciją apie sukauptas grąžintinas finansavimo sumas;
6.7.18. formuoja ir sutikrina pinigų srautų ataskaitas;
6.7.19. formuoja esant būtinybei buhalterines pažymas jam priskirtos srities ūkinėms operacijoms koreguoti;
6.7.20. sutikrina bandomąjį balansą.
6.8. kontroliuoja ir apskaito ateinančių laikotarpių sąnaudas ir suveda jų operacijas į sistemą;
6.9. vadovaujantis inventorizavimo aprašais, inventorizuotų turto, mokėtinų ir gautinų sumų ir kt. likučius sutikrina su buhalterinės apskaitos duomenimis;
6.10. pagal kompetenciją renka informaciją apie tarpusavio operacijų derinimą su viešojo sektoriaus subjektais ir teikia jį Skyriaus vedėjo pavaduotojai;
6.11. pagal kompetenciją renka ir teikia informaciją dėl finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo ir pateikimo į VSAKIS;
6.12. vykdo einamąją finansų kontrolę;
6.13. kaupia, sistemina, analizuoja ir rengia įvairią informaciją pagal apskaitos duomenis;
6.14. pagal kompetenciją rengia ir teikia teisingas ir reikalingas ataskaitas ir kitą informaciją institucijoms nurodytais terminais;
6.15. pagal savo kompetenciją teikia pasiūlymus ir dalyvauja rengiant taisykles, tvarkas, aprašus ir kitus dokumentus, susijusius su apskaitos politikos pasirinkimu, darbo kokybės gerinimu;
6.16. pagal reikalavimus tvarko rengiamus dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje ir nustatyta tvarka perduoda į Administracijos ar Seniūnijos archyvą;
6.17. dalyvauja Administracijos direktoriaus ir Seniūno įsakymu sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuoti uždaviniai;
6.18. užtikrina informacijos ir duomenų, kuriais disponuoja, saugojimą ir konfidencialumą;
6.19. tvirtina jam priskirtos srities dokumentų kopijas;
6.20. teikia savo veiklos metinę ataskaitą Skyriaus vedėjui;
6.21. vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant skyriaus strateginių tikslų įgyvendinimo.
<…>