<…>

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI

5. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

5.2. Turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį biudžetinėje įstaigoje;

5.3. Gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, civilinius teisinius santykius, Lietuvos Respublikos civilinės būklės aktų registravimo teisės aktus, asmens duomenų teisinę apsaugą;

5.4. Būti susipažinusiam su Mažeikių rajono savivaldybės administracijos (toliau –Administracija) nuostatais, vidaus tvarkos taisyklėmis, Asmenų aptarnavimo Administracijoje, struktūriniuose padaliniuose ir filialuose tvarkos aprašu, Administracijos dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, saugojimo, naudojimo ir kontrolės vidaus tvarkos aprašu, Skyriaus veiklos nuostatais, šiuo pareigybės aprašymu;

5.5. Mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;

5.6. Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;

5.7. Mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO SPECIALISTO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis Specialistas vykdo šias funkcijas:

6.1. Metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo informacinėje sistemoje (MGVDIS) registruoja asmens mirtį, santuokos nutraukimą, įtraukia į apskaitą užsienio valstybėse mirusių Lietuvos Respublikos piliečių ir (ar) užsieniečių mirtį, santuokos nutraukimą;

6.2. sudaro civilinės būklės aktų įrašų papildymo ar pakeitimo, ištaisymo, atkūrimo ar anuliavimo įrašus, kai reikia, surenka medžiagą šioms byloms parengti;

6.3. registruoja santuokas Skyriuje ir norinčių susituokti asmenų pasirinktose vietose Mažeikių rajono savivaldybės teritorijoje;

6.4. koordinuoja ir kontroliuoja valstybės rinkliavos už atliktus veiksmus sumokėjimą;

6.5. išduoda fiziniams ir juridiniams asmenims civilinės būklės aktų įrašų išrašus, civilinės būklės aktų įrašus liudijančius išrašus, kopijas;

6.6. teisės aktų nustatyta tvarka sudaro civilinės būklės aktų įrašų abėcėlines rodykles;

6.7. teisės aktų nustatyta tvarka saugo civilinės būklės aktų įrašus, organizuoja jų įrišimą į bylas;

6.8. tvarko, komplektuoja, rengia ir saugo archyvinius dokumentus ir teisės aktais nustatyta tvarka perduoda juos Telšių apskrities archyvui ar Lietuvos valstybės istorijos archyvui;

6.9. sudaro ilgo ir nuolat, trumpo saugojimo dokumentų apyrašus;

6.10. rengia, esant reikalui, – keičia, ir suderinęs su Skyriaus vedėju teikia tvirtinti Skyriaus dokumentacijos planą Bendrajam skyriui;

6.11. atlieka duomenų perkėlimą į kompiuterines duomenų laikmenas, atsako už jų tvarkymą, apsaugą ir perdavimą VĮ „Registrų centras“;

6.12. vykdo teismų sprendimus dėl juridinę reikšmę turinčių faktų nustatymo;

6.13. skyriaus vedėjo pavedimu kaupia, sistemina ir apibendrina informaciją apie Skyriuje atliekamų civilinės būklės aktų įrašų sudarymą;

6.14. prireikus rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, Mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų projektus Skyriaus kompetencijos klausimais;

6.15. registruoja Administracijos dokumentų valdymo sistemoje Skyriuje gaunamus, siunčiamus dokumentus, prašymus ir kt. dokumentus;

6.16. pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus, atsakomuosius raštus įstaigoms, organizacijoms, kitoms savivaldybėms ir valstybės institucijoms Skyriaus veiklos klausimais;

veda Skyriuje esamo inventoriaus apskaitą;

6.17. tvirtina civilinės būklės aktų įrašus liudijančius išrašus, pagal Skyriaus kompetenciją tvirtina dokumentų kopijas;

6.18. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus Skyriaus nuostatuose numatytoms funkcijoms įgyvendinti.

<…>