<…>

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAI VYRESNIAJAM SPECIALISTUI

5. Vyresnysis specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

5.2. gerai išmanyti dalykinės raštvedybos pagrindus, tarnybinio etiketo reikalavimus, gebėti kaupti,  sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;

5.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės vyriausiojo archyvaro, Administracijos direktoriaus, Mažeikių seniūno įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose, asmenų aptarnavimo Mažeikių rajono savivaldybės administracijoje, struktūriniuose padaliniuose ir filialuose tvarką, notarinių paslaugų tvarką, Seniūnijos veiklos nuostatus, Mažeikių rajono savivaldybės administracijos dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, saugojimo, naudojimo ir kontrolės vidaus tvarkos aprašu, šiuo pareigybės aprašymu;

5.4. mokėti tvarkyti ir rengti archyvinius dokumentus, bylas;

5.5. mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VYRESNIOJO SPECIALISTO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis vyresnysis specialistas vykdo šias funkcijas:

6.1. priima Seniūnijos darbuotojų parengtus, Mažeikių seniūno ar jo įgaliotų asmenų pasirašytus siunčiamus dokumentus, juos registruoja skaitmeniniame registre pagal patvirtintą dokumentacijos planą, daro žymas apie užduočių įvykdymą;

6.2. pagal dokumentų rengėjų nurodytą rodyklę vykdo korespondencijos siuntimą naudodamasis paprastojo pašto ir (ar) pasiuntinių paslaugomis, elektroninių pranešimų ir elektroninių dokumentų pristatymo fiziniams ir juridiniams asmenims pašto tinklo informacinių sistemų elektroninio pristatymo paslaugomis;

6.3. rūšiuoja Seniūnijoje saugomus dokumentų egzempliorius kartu su jų rengimo medžiaga pagal patvirtintą metų dokumentacijos planą, deda saugoti į atitinkamas dokumentų bylas;

6.4. esant reikalui, protokoluoja Mažeikių seniūno ar jo pavaduotojo rengiamus pasitarimus; registruoja tokius protokolus, juos saugo;

6.5. komplektuoja ir saugo Mažeikių seniūno įsakymais sudarytų komisijų posėdžių protokolų bylą;

6.6. rengia siunčiamų dokumentų, bylose saugomų dokumentų, jeigu reikia, – ir jų rengimo medžiagos, kopijas, išrašus, nuorašus, tvirtina kopijų, išrašų ir nuorašų tikrumą;

6.7. dirba su Mažeikių rajono savivaldybės administracijos dokumentų valdymo sistema pagal suteiktus įgaliojimus;

6.8. konsultuoja Seniūnijos darbuotojus pagal šiuo pareigybės aprašymu nustatytą kompetenciją;

6.9. tvarko nustatyta tvarka trumpo, ilgo ir nuolatinio saugojimo bylas, parengia pažymą apie įstaigos metų veiklos istoriją ir teikia Telšių apskrities archyvui;

6.10. dalyvauja komisijų ir darbo grupių, kurių nariu paskirtas, darbe, kad būtų įgyvendinti šioms grupėms ar komisijoms suformuluoti uždaviniai;

6.11. rengia leidimų laidoti Mažeikių miesto ir Geidžių kapinėse projektus;

6.12. rengia leidimų organizuoti renginius Seniūnijos teritorijoje projektus;

6.13. rengia dokumentus, reikalingus įrašus ir teikia Mažeikių seniūnui tvirtinti Lietuvos Respublikos notariato įstatyme nustatytiems notariniams veiksmams atlikti;

6.14. vykdydamas savo veiklą, pagal poreikį bendradarbiauja su Mažeikių rajono savivaldybės administracijos specialistais;

6.15. rengia Seniūnijos darbuotojų atostogų grafiką ir teikia jį Mažeikių seniūnui;

6.16. pildo darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį;

6.17. išrašo tarnybinių automobilių kelionės lapus;

6.18. registruoja fizinių ir juridinių asmenų pranešimus apie Seniūnijos teritorijoje sugautus, surinktus bešeimininkius, nepriežiūros gyvūnus, gyvūnų gaišenas ir ataskaitiniam mėnesiui pasibaigus iki kito mėnesio 4 dienos apibendrintą informaciją elektroniniu paštu arba raštu pateikia Mažeikių rajono savivaldybės administracijos Viešosios tvarkos skyriui;

6.19. kasmet likus dviem mėnesiams iki naujų raštvedybinių metų pradžios sudaro dokumentacijos planą, jei reikia, jo papildymo sąrašą, dokumentų registrų sąrašą ir teikia Telšių apskrities archyvui derinti;

6.20. teikia, suderinęs su Mažeikių seniūnu, duomenis, ataskaitas ir kitą informaciją raštu bei elektroniniu būdu suinteresuotoms ir gauti tokią informaciją turinčioms teisę institucijoms;

6.21. pagal poreikį atlieka gyvenamosios vietos deklaravimo funkcijas;

6.22. priima ateinančiųjų atlikti visuomenei naudingą veiklą siuntimus, rengia sutarčių projektus, pildo sutarčių registracijos žurnalą;

6.23. Mažeikių seniūno nurodymu pavaduoja kitus Seniūnijos specialistus jų kasmetinių, mokymosi atostogų, komandiruočių, laikino nedarbingumo laikotarpiais ar kitais atvejais Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų norminių teisės aktų nustatyta tvarka ir vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Mažeikių seniūno nurodymus, susijusius su Seniūnijos funkcijų bei veiklos nuostatų vykdymu.

<…>