<…>

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą ir ne mažesnę kaip vienerių metų patirtį viešojo administravimo srityje;

5.2. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir galiojančią vairuotojo sveikatos patikrinimo medicininę pažymą, kuri leidžia vairuoti atitinkamos rūšies transporto priemones;

5.3. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;

5.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, turto apskaitą, taisyklėmis ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais kapinių administravimą,  išorinės reklamos administravimą ir priežiūrą, rinkliavų apskaičiavimą ir jų kontrolę,  asmenų prašymų nagrinėjimą ir jų aptarnavimą, dokumentų rengimą ir įforminimą;

5.4. mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles;

5.6. mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, būti pareigingu, komunikabiliu, kultūringu, nepriekaištingos reputacijos, gebėti dirbti komandoje, bendrauti su gyventojais, bendradarbiais.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. Kapinių administravimas:

6.1.1. prižiūri kapinių infrastruktūrą, organizuoja jų priežiūrą ir tvarkymą;

6.1.2. koordinuoja kapaviečių tvarkymo darbus;

6.1.3. rengia leidimus kapaviečių tvarkymui pagal galiojančius teisės aktus, taisykles, aprašus;

6.1.4. vykdo Mažeikių seniūnijos priežiūrai priskirtų kapinių administravimą ir su kapinių priežiūros administravimu susijusių dokumentų tvarkymą.

6.2. Reklamos ir prekybos viešosiose vietose reguliavimas:

6.2.1. rengia ir atnaujina reklamos taisyklių projektus;

6.2.2. rengia leidimus išorinei reklamai įrengti, bei juos suveda į LIS (leidimų informacinę sistemą);

6.2.3. rengia išorinės reklamos taisyklių projektus ir kitus dokumentus susijusius su išorinės reklamos įrengimu;

6.2.4. rengia leidimus prekiauti ar teikti paslaugas savivaldybės viešosiose vietose;

6.2.5. rengia leidimus prekybai ir paslaugų teikimui iš laikinųjų kilnojamų įrenginių (kioskų);

6.2.6. rengia leidimus naudotis vietomis automobiliams statyti savivaldybės viešosiose vietose;

6.2.7. kontroliuoja vietinių rinkliavų savalaikį sumokėjimą už leidimų išdavimą.

6.3. Apskaitos, inventorizacijos ir nurašymo procesų vykdymas:

6.3.1. vykdo degalų ir kelionės lapų apskaitą;

6.3.2. organizuoja ilgalaikio ir trumpalaikio turto apskaitą bei inventorizaciją;

6.3.3. užtikrina, kad apskaitos ir inventorizacijos procesai atitiktų teisės aktų reikalavimus;

6.3.4. kontroliuoja medžiagų apyvartas, inventoriaus ir kito turto apskaitą (įvedimą į eksploataciją, atidavimo naudoti veikloje, nurašymo procesus);

6.3.5. rengia medžiagų ir inventoriaus nurašymo ataskaitas bei teikia jas buhalterijai;

6.4. Pareigybės funkcijų srityje ir savo kompetencijos ribose konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis, nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus/skundus, rengia atsakymų projektus ir teikia seniūnui.

6.5. dalyvauja komisijų ir darbo grupių, kurių nariu išrinktas ar paskirtas darbe, siekiant įgyvendinti šioms grupėms ar komisijoms suformuluotus uždavinius.

6.6. rengia ir teikia metinę savo veiklos ataskaitą Mažeikių seniūnui.

6.7. vykdo kitus seniūno ir seniūno pavaduotojo žodinius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

<…>