<…>
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI
5. Šias pareigas einantis specialistas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnysis išsilavinimas, įgytas iki 2009 metų, ar specialusis vidurinis išsilavinimas, įgytas iki 1995 metų;
5.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį personalo administravimo srityje;
5.2. būti susipažinęs, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų rengimą ir įforminimą, archyvų įstatymu, darbo santykius reglamentuojančius teisės aktais;
5.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
5.5. laikytis specialisto kompetencijos sritį reglamentuojančių norminių aktų;
Tarybos darbo reglamento, Mero nuostatų, Savivaldybės administracijos darbo reglamento ir vidaus darbo tvarkos taisyklių, Skyriaus nuostatų ir savo užimamos pareigybės aprašymo;
5.6. išmanyti raštvedybos reikalavimus, turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių, mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
5.7. mokėti planuoti ir organizuoti savo veiklą.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO SPECIALISTO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis specialistas vykdo šias funkcijas:
6.1. Priima ir registruoja valstybės tarnautojų, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, įstaigų vadovų prašymus, sutikimus (dėl pavadavimo, darbo poilsio dienomis, atostogų suteikimo);
6.2. Rengia administracijos direktoriaus įsakymų, mero potvarkių projektus komandiruočių klausimais Savivaldybės administracijos darbuotojams ir Savivaldybės pavaldume esantiems įstaigų vadovams;
6.3. Registruoja prašymus dėl administracijos darbuotojų ,įmonių ir įstaigų vadovų tarnybinių komandiruočių;
6.4. Konsultuoja Savivaldybės administracijos darbuotojus ir Savivaldybės pavaldume esančių įstaigų vadovus komandiruočių klausimais;
6.5. Tvarko ir perduoda archyvui personalo dokumentus, Savivaldybės administracijos darbuotojų ir Savivaldybės pavaldume esančių įstaigų vadovų asmens bylas, rengia aprašus.
6.6. Tvirtina skyriuje saugomų dokumentų kopijas personalo klausimais.
6.7. Dalyvauja komisijų darbe personalo klausimais, atlieka sekretoriaus funkcijas Skyriaus kompetencijos klausimais, tvarko dokumentaciją.
6.8. Tvarko Valstybės tarnautojų registre (VATARAS) Savivaldybės administracijos, Rajono savivaldybės tarybos, Mažeikių rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos duomenis: renka, kaupia, tikslina duomenis apie savivaldybės administraciją, jos struktūrinius padalinius, pareigybes, valstybės tarnautojus, darbuotojus ir teikia juos Valstybės tarnautojų registrui.
6.9. Tvarko Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos (VATIS) konkursų į valstybės tarnautojų pareigas, Valstybės tarnautojų pažymėjimų modulius;
6.10. Išduoda, keičia teisės aktų nustatyta tvarka valstybės tarnautojams valstybės tarnautojo pažymėjimus, tvarko jų apskaitą;
6.11. Teikia prašymus Asmens dokumentų išrašymo centrui prie Vidaus reikalų ministerijos atnaujinti sertifikatus valstybės tarnautojų pažymėjimuose;
6.12. Rengia darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, ir Savivaldybei pavaldžių įstaigų vadovų darbo sutartis, daro įrašus apie jų pakeitimus.
6.13. Teikia valstybino socialinio draudimo fondo valdybos Mažeikių rajono skyriui pranešimus apie apdraustojo socialiniu draudimu priėmimą į darbą ir atleidimą iš darbo, vaiko priežiūros atostogų, nemokamų atostogų suteikimą ir darbuotojų nedarbingumą;
6.14. Rengia pažymas ir kitus dokumentus, reikalingus valstybės tarnautojams ir kitiems darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, jų socialiniams klausimams spręsti;
6.15. Registruoja pasirašytus įsakymus, potvarkius personalo klausimais.
6.16. Vykdo ir kitus, vienkartinio pobūdžio, Skyriaus vedėjo pavedimus Skyriaus kompetencijos klausimais.
<…>