<…>

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.

8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.

9. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.

10. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.

11. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.

12. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.

13. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.

14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.

15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą.

16. Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje.

17. Dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus.

18. Organizuoja personalo vertinimą ir kompetencijų nustatymą arba prireikus koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą.

19. Tikrina ir tvirtina struktūrinių padalinių pateiktus darbo laiko apskaitos žiniaraščius, pildo savivaldybės politinio asmeninio pasitikėjimo valstybės tarnautojų, politikų, Skyriaus darbo laiko apskaitos žiniaraščius.

20. Vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą.

21. Rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais.

22. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

23. Organizuoja Savivaldybės administracijos personalo priėmimą, perkėlimą, atleidimą arba prireikus koordinuoja personalo priėmimo, perkėlimo, atleidimo organizavimą.

24. Formuoja personalo administravimo bylas, priskirtas pagal dokumentacijos planą.

25. Teikia valstybino socialinio draudimo fondo valdybos Mažeikių rajono skyriui pranešimus apie apdraustojo socialiniu draudimu priėmimą į darbą ir atleidimą iš darbo, vaiko priežiūros atostogų, nemokamų atostogų suteikimą.

26. Administruoja PINREG sistemą, kontroliuoja viešųjų ir privačiųjų interesų deklaracijas, nustatyta tvarka teikia informaciją atitinkamoms institucijoms.

27. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

28. Vykdo prevencines priemones, kad Administracijos darbuotojai, Savivaldybės darbuotojai, Savivaldybės tarybos nariai, Biudžetinių įstaigų vadovai deklaracijas pateiktų tinkamai ir nustatytu laiku, registruoja darbuotojų nusišalinimo ir nušalinimo atvejus PINREG sistemoje.

29. Tikrina ir analizuoja Deklaracijų duomenis, atlieka jų stebėseną, o nustatęs deklaravimo trūkumus apie tai informuoja darbuotoją ir nustato terminą jiems pašalinti. Nustačius, kad darbuotojas nepašalino trūkumų ir (arba) nustatęs realų interesų konflikto pavojų, nedelsdamas apie tai informuoja tiesioginį darbuotojo vadovą ir Administracijos direktorių.

30. Pasikeitus duomenims, teikia Administracijos direktoriui tvirtinti aktualų Savivaldybės administracijos pareigybių, kurias einantys asmenys privalo deklaruoti privačius interesus, sąrašą.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

31. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

31.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

31.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);

31.3. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba);

31.4. studijų kryptis – vadyba (arba);

arba:

31.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

31.6. darbo patirtis – personalo administravimo patirtis;

31.7. darbo patirties trukmė – 1 metai

<…>