<…>

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

5.1. turėti  ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą, įgytą buhalterio profesinę kvalifikaciją;

5.2. išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą, išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;

5.3. turėti ne mažesnę nei vienerių metų darbo patirtį biudžetinių įstaigų buhalterinės           apskaitos srityje;

5.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;

5.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;

5.6. mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Apskaičiuoti Administracijos ir Tarnybos valstybės tarnautojams, darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, įstatymų pagrindu sudarytų komisijų bei Savivaldybės tarybos nariams darbo užmokestį ir kitas išmokas pagal darbo apmokėjimą reglamentuojančius teisės aktus;

7. Apskaičiuoti ir deklaruoti gyventojų pajamų mokesčio, socialinio draudimo, sveikatos draudimo įmokas ir kitus privalomus mokesčius;

8. Vykdyti išskaitymus pagal vykdomuosius raštus ir pagal kitus, išskaitymą iš darbo užmokesčio  reglamentuojančius teisės aktus;

9. Registruoti ir apskaityti kaupiamų atostogų rezervą;

10. Įrašyti visas tinkamai įformintas ir apskaitos dokumentais pagrįstas darbo užmokesčio ūkines operacijas į apskaitos registrus ir užtikrinti buhalterinių įrašų atitikimą ūkinių operacijų turiniui;

11. Teikti ir apskaityti darbo užmokesčio ir susijusių mokesčių bei kitų išmokų išlaidų paraiškas;

12. Teikti su darbo užmokesčio apskaita susijusias statistines ir kitas ataskaitas pagal kontroliuojančių institucijų nustatytus terminus ir reikalavimus;

13. Išduoti Administracijos, Tarnybos darbuotojams, komisijų bei Savivaldybės tarybos nariams pažymas bei atsiskaitymo lapelius apie jų darbo užmokestį;

14. Vykdyti einamąją darbo užmokesčio ir susijusių mokesčių bei kitų išmokų finansų kontrolę;

15. Vykdyti savalaikių atsiskaitymų su Administracijos, Tarnybos darbuotojais, komisijų bei Savivaldybės tarybos nariais, o taip pat su mokesčių administratoriais, atsiskaitymų kontrolę;

16. Analizuoti ir kontroliuoti lėšų darbo užmokesčiui, socialiniam draudimui ir darbdavio išmokoms panaudojimą pagal programas, priemones, valstybės funkcijas;

17. Rengti ir teikti informaciją finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymui;

18. Tvarkyti dokumentus ir įrašus informacinėje finansinės apskaitos, dokumentų valdymo ir kitose sistemose;

19. Ataskaitiniams metams pasibaigus, sutvarkytus dokumentus nustatyta tvarka perduoti saugoti į archyvą;

20. Vykdyti kitas teisės aktais nustatytas funkcijas ir Skyriaus vedėjo pavedimus.

<…>