<…>
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį koleginį išsilavinimą, įgytą profesinio bakalauro kvalifikaciją;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykių reguliavimą ir buhalterinę apskaitą;
5.3. turėti ne mažesnę nei vienerių metų darbo patirtį biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos srityje;
5.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
5.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti raštvedybos taisykles;
5.6. mokėti kaupti, analizuoti, apibendrinti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. pagal Mažeikių rajono savivaldybės administracijos Mažeikių, Sedos, Šerkšnėnų, Tirkšlių, Viekšnių, Laižuvos, Reivyčių, Židikų ir Mažeikių apylinkės seniūnijų (toliau - Seniūnijos) pateiktus darbo laiko apskaitos žiniaraščius apskaičiuoja Seniūnijų darbuotojams darbo užmokestį;
6.2. perveda į Seniūnijų darbuotojų nurodytas asmenines sąskaitas darbo užmokestį;
6.3. perveda pajamų mokestį ir socialinio draudimo įmokas atitinkamoms institucijoms;
6.4. pateikia Seniūnijų darbuotojams atsiskaitymo lapelius apie priskaičiuotą ir išmokėtą darbo užmokestį;
6.5. pasibaigus ataskaitiniam ketvirčiui, atitinkamų balansinių sąskaitų apyvartas pagal lėšų rūšis, programas ir valstybės funkcijas sutikrina su priskaitymo žiniaraščiais;
6.6. pasibaigus ataskaitiniam ketvirčiui, debetinio ir kreditinio įsiskolinimo dėl darbo užmokesčio, pajamų mokesčio, socialinio draudimo įmokų ir atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis duomenis pagal valstybės funkcijas iki kito mėnesio 12 dienos pateikia Skyriaus darbuotojui, ruošiančiam Administracijos mokėtinų ir gautinų sumų ataskaitą;
6.7. paruošia Seniūnijų pajamų mokesčio deklaracijos mėnesinę GPM313 ir metinę GPM312 formas ir pateikia jas Skyriaus darbuotojui, ruošiančiam suvestines deklaracijas, nustatytais terminais;
6.8. pateikia informaciją apie Seniūnijų B klasės pajamas Skyriaus darbuotojui, teikiančiam Valstybinei mokesčių inspekcijai suvestinę pajamų deklaraciją;
6.9. pildo Seniūnijų ketvirtines statistines darbo apmokėjimo ataskaitas DA - 01 ir nustatytais terminais pateikia Lietuvos statistikos departamentui;
6.10. ruošia nustatytas Seniūnijų etatų, struktūros ir darbo užmokesčio plano įvykdymo ataskaitas;
6.11. ruošia nustatytus Seniūnijų etatų, struktūros ir darbo užmokesčio planavimo dokumentus;
6.12. tvarko (pildo, veda jų apskaitą) Seniūnijų darbuotojų asmenines sąskaitas (korteles);
6.13. ruošia Seniūnijų mėnesines ataskaitas apie apdraustųjų įmokas ir teikia jas Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai;
6.14. ruošia Seniūnijų darbo užmokesčiui skirtų asignavimų panaudojimo analizę ir nustatytais terminais teikia seniūnams;
6.15. vadovaudamasis Administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintomis Finansų kontrolės taisyklėmis, vykdo finansų kontrolę;
6.16. užtikrina, kad visos ūkinės-finansinės operacijos būtų pagrindžiamos juridinę galią turinčiais dokumentais;
6.17. užtikrina buhalterinių įrašų teisingumą;
6.18. tinkamai saugo jo žinioje esančius buhalterinius dokumentus, nustatyta tvarka juos perduoda archyvui;
6.19. kaupia, sistemina, analizuoja ir rengia įvairią informaciją pagal apskaitos duomenis;
6.20. pagal kompetenciją rengia ir teikia teisingas ir reikalingas ataskaitas ir kitą informaciją institucijoms nurodytais terminais;
6.21. pagal savo kompetenciją teikia pasiūlymus ir dalyvauja rengiant taisykles, tvarkas, aprašus ir kitus dokumentus, susijusius su apskaitos politikos pasirinkimu, darbo kokybės gerinimu;
6.22. pagal reikalavimus tvarko rengiamus dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje ir nustatyta tvarka perduoda į Administracijos ar Seniūnijos archyvą;
6.23. dalyvauja Administracijos direktoriaus ir Seniūno įsakymu sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuoti uždaviniai;
6.24. užtikrina informacijos ir duomenų, kuriais disponuoja, saugojimą ir konfidencialumą;
6.25. tvirtina jam priskirtos srities dokumentų kopijas;
6.26. teikia savo veiklos metinę ataskaitą Skyriaus vedėjui;
6.27. vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant skyriaus strateginių tikslų įgyvendinimo.
<…>